четвъртък, октомври 12, 2006

JAR Computers Мошеници

Това е писмото, което пуснах на началството на тази фирма на 11.10.2006. Чакам развитие...

Уважаеми г-не/г-жо,

На 28.09.2006 получих следната оферта, която съм приложил като прикачен
файл. Както виждате в нея е посочено следното дъно и съответната сума.:

Asus A8N-SLI Premium, NFORCE4 SLI, S939, DDR400/Dual/, PCI-Express,
SB7.1, Lan1000, Serial ATA, Raid, 1394
259.46 лв.


При получаването на конфигурацията на 06.10.2006, както може да видите
на фактура, която също е приложена, Ваш служител ми съобщи, че е заменил
дъното което първоначално съм получил е било заменено със следното дъно,
със същата себестойност:

MSI K8N NEO4-F, nForce 4, S939, DDR400/Dual/, PCI Express, SB7.1,
Lan1000, Serial ATA Raid
126.23 лв.


Цената, която съм платил, и стойността на посоченото дънно, както
забелязвате се разминават значително.
Единствената информация, която имам за моето дъно е, че то е модел
MSI-7125. Също така съм приложил гаранционната карта, на която липсва
сериен номер на дънното, което ме лишава от по-нататъшно идентифициране.

Считам, че съм бил ощетен от Вашата фирма. Надявам се това да е само
недоразумение и че ще можете да намерите решение на моя проблем
възможно най-бързо.


С уважение,
Иван Недялков

Няма коментари: